Początek strony
Wróć na początek strony Alt+0
Przejdź do wyszukiwarki Alt+1
Przejdź do treści głównej Alt+2
Przejdź do danych kontaktowych Alt+3
Przejdź do menu górnego Alt+4
Przejdź do menu lewego Alt+5
Przejdź do menu dolnego Alt+6
Przejdź do mapy serwisu Alt+8
Menu wysuwane
Herb podmiotu Biuletyn Informacji Publicznej Urząd Gminy Obrzycko
Menu góra
Strona startowa Inne informacje Nabory
Poleć stronę

Zapraszam do obejrzenia strony „Nabór kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze - ds. księgowości budżetowej 1 etat - Nabory, menu 67, artykuł 248 - BIP - Urząd Gminy Obrzycko”

Zabezpieczenie przed robotami.
Przepisz co drugi znak, zaczynając od pierwszego.

P ) # @ % R F 3 - 0 A w s f d A P # @ :

Pola oznaczone są wymagane.

Treść główna

Nabory

Nabór kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze - ds. księgowości budżetowej 1 etat

Ogłoszenie o wolnym stanowisku urzędniczym oraz
o naborze na wolne stanowisko urzędnicze 

 

Wójt Gminy Obrzycko ogłasza nabór kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze
w Urzędzie Gminy Obrzycko, Al. Jana Pawła II 1, 64-520 Obrzycko

 

Określenie stanowiska:

Stanowisko urzędnicze  ds. księgowości budżetowej 1 etat

Wymagania niezbędne związane ze stanowiskiem pracy:

Pracownikiem samorządowym zatrudnionym na stanowisku urzędniczym może być osoba, która spełnia następujące warunki:

·         jest obywatelem polskim, obywatelem Unii Europejskiej oraz obywatelem innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej[1];

·         ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych;

·         nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane
z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;

·         cieszy się nieposzlakowaną opinią;

·         ukończone ekonomiczne  jednolite  studia magisterskie, ekonomiczne wyższe studia zawodowe, uzupełniające ekonomiczne  studia magisterskie lub ekonomiczne studia podyplomowe,

·         bardzo dobra znajomość ustawy o finansach publicznych, prawo podatkowe, procedur administracyjnych, przepisów dotyczących księgowości, rachunkowości i sprawozdawczości budżetowej:,

·         dobra znajomość obsługi komputera i korzystania z Internetu, znajomość oprogramowań biurowych typy Microsoft Office,

·         posiada co najmniej 5 letnią praktykę na stanowisku księgowości,

Wymagania dodatkowe:

·         wysoka kultura osobista,

·         umiejętność redagowania pism, logiczne myślenie stosowania przepisów prawnych,

·         rzetelność, obowiązkowość i dokładność, umiejętność pracy w zespole,

·         terminowość i dyspozycyjność,

·         odpowiedzialność, dyskrecja,

·         znajomość programu księgowego RADIX  FKB+

                                                                                                                                                  

Zakres podstawowych zadań wykonywanych na stanowisku urzędniczym  ds. księgowości budżetowej:

1. Prowadzenie  w oparciu o przyjętą politykę rachunkowości, na podstawie dowodów księgowych - ksiąg rachunkowych budżetu gminy, ujmując zapisy zdarzeń w porządku chronologicznym i systematycznym, a szczególności:

·         dekretacja analityczna dokumentów,

·         wprowadzanie dokumentów księgowych do programu księgowego FKB+ w zakresie dotyczącym Organu Gminy oraz uzgadnianie zapisów ze stanem faktycznym,

·         sporządzanie wewnętrznych dokumentów „PK”,

·         comiesięczna kontrola zgodności zapisów księgowych na kontach 901 i 902 Organu  z analityką kont 129 i 130 prowadzonych w Jednostce Urzędu Gminy, pod względem zgodności planu finansowego, klasyfikacji budżetowej, obrotów,

·         księgowanie miesięcznych sprawozdań jednostkowych jednostek podległych  Gminie,

·         comiesięczna kontrola pod względem zgodności  planu finansowego i wykonania   sprawozdań jednostkowych z dochodów i wydatków  z obrotami kont 901 i 902 w organie,

·         sprawdzanie pod względem formalnym i rachunkowym miesięcznych i narastających sprawozdań Rb-27s, Rb-28s, Rb-Z, Rb-N składanych przez jednostki budżetowe oraz ich księgowanie,

·         sporządzanie jednostkowych sprawozdań miesięcznych dla jednostki urzędu i organu w zakresie Rb-27s, Rb-28s, oraz księgowanie tych sprawozdań odpowiednio w organie i w jednostce urzędu gminy,

·         sporządzanie kwartalnych sprawozdań Rb – 28s dla organu,  Rb-N, Rb-Z  w zakresie operacji finansowych,

·         zamykanie roczne ksiąg organu i jednostki urzędu gminy,

·         wprowadzanie planu i zmian planu dochodów i wydatków w oparciu o uchwały oraz zarządzenia w jednostce Urzędu Gminy i Gminie.

 

2. Prowadzenie ewidencji środków trwałych a w szczególności:

·         bieżące nanoszenie zmian w stanie środków trwałych do ewidencji środków trwałych w zakresie gruntów,

·         przygotowanie zestawień wartości początkowej, zmian oraz wartości końcowej na koniec roku obrachunkowego w celu weryfikacji sald,

·         uzgadnianie stanów z ewidencją księgową,

·         prowadzenie analitycznej ewidencji gruntów oraz bieżące nanoszenie zmian na podstawie  PT, OT, LT otrzymanych ze stanowiska gospodarki gruntami i nieruchomościami (w zgodności z „Rejestrem Mienia”), z okresowym uzgodnieniem stanu faktycznego,

·         sporządzenie  rocznych sprawozdań statystycznych dotyczących środków trwałych,

·         przygotowanie  spisu z natury, ustalenie różnic inwentaryzacyjnych i ich wycena,

3. Obsługa bankowości elektronicznej Gminy Obrzycko – terminowe regulowanie zobowiązań gminy      

     w tym dokonywanie przelewów środków na rachunki jednostek budżetowych, uzgadnianie salda   

     kont rachunków bankowych ze stanem faktycznym, odprowadzanie dochodów jednostki urzędu

     gminy na konto organu zgodnie z przepisami prawa.

4. Kompleksowa obsługa  programu BESTIA w zakresie sprawozdawczości m.in. importu danych z

     programu FKB+,

5. Sporządzanie i monitorowanie Wieloletniej Prognozy Finansowej w zakresie zgodności z uchwałą  

     budżetową i jej zmianami oraz ewidencja przedsięwzięć, z wprowadzaniem aktualizacji,

6. Sporządzanie dokumentacji dotyczącej udzielenia dotacji dla OSP,

7. Obsługa ubezpieczeń dotyczących mienia Gminy Obrzycko,

8. Współudział w przygotowywaniu wniosków o płatność w zakresie realizacji przedsięwzięć

     współfinansowanych ze środków unii europejskiej,

9. Bieżące zaznajamianie się z nowo ukazującymi się aktami prawnymi dotyczącymi   zakresu  

    czynności obejmującego stanowisko,

10.Współdziałanie z innymi stanowiskami w zakresie objętym zakresem czynności,

11.Archiwizowanie dokumentów ze stanowiska pracy zgodnie z instrukcją kancelaryjną,

12.Wykonywanie innych doraźnych poleceń wydawanych przez przełożonych, a nie ujętych                                      w powyższym wykazie, jeżeli nie są one sprzeczne z przepisami prawa.

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

.       List motywacyjny

·         życiorys (CV) – zawierający wykaz wszystkich dotychczasowych miejsc pracy kandydata oraz przebieg nauki z wyszczególnieniem ukończonych szkół i uczelni.

·         kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie.( zał.)

·         podpisaną klauzulę informacyjną o przetwarzaniu danych.( zał.)

·         kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie stażu pracy (świadectwo pracy,

·         zaświadczenia itp.).

·         kserokopie dokumentów poświadczających wyksztalcenie.

·          oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane   z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.

·         oświadczenie, że kandydat ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw  publicznych

Informacja o warunkach pracy na stanowisku:

·         praca administracyjno-biurowa.

·         równoważny system rozkładu czasu pracy.

·         opracowywanie dokumentów, prace i czynności koncepcyjne i biurowe. Użytkowanie sprzętu      

·         biurowego (komputer, drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów).

·         pracownik będzie współpracował z innymi instytucjami i osobami fizycznymi.

·         pracę zalicza się do prac lekkich pod względem obciążenia fizycznego.

·         od pracownika wymaga  się podstawowych badań lekarskich.

·         Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska:  

 

Obiekt przy Al. Jana Pawła II 1, 64-520 Obrzycko jest dostosowany dla potrzeb osób niepełnosprawnych. Wewnątrz Urzędu Gminy w Obrzycku zapewniona jest odpowiednia szerokość ciągów komunikacyjnych, umożliwiająca poruszanie się na wózku inwalidzkim. Budynek wyposażony jest w windę osobową umożliwiająca wjazd osobie na wózku inwalidzkim, oraz łazienka na parterze dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych.

 

 

Termin i miejsce składania dokumentów:

 

Termin składania ofert: do dnia 25 lipca  2024 roku, godz. 15:30

 

Dokumenty z dopiskiem: „dotyczy naboru na stanowisko urzędnicze ds. księgowości budżetowej.” należy składać:

 

· osobiście w zaklejonej kopercie w siedzibie Urzędu Gminy Obrzycko Al. Jana Pawła II 1, 64-520 Obrzycko,

 

· lub przesłać na adres:            

Urząd Gminy Obrzycko

Al. Jana Pawła II

64-520 Obrzycko

Zarówno w przypadku wysłania pocztą jak i osobistego dostarczenia dokumentów decyduje data wpływu do Urzędu Gminy Obrzycko, CV, list motywacyjny oraz wszystkie składane oświadczenia muszą być opatrzone datą i własnoręcznym podpisem..

 

Osoby, których oferty zostaną pozytywnie rozpatrzone, będą powiadomione o terminie rozmowy.

Osoby, których oferty zostaną rozpatrzone negatywnie, nie będą o tym informowane, a ich oferty zostaną odesłane po zakończeniu procesu rekrutacyjnego.

Oferty, które wpłyną po wskazanym terminie nie będą rozpatrywane i zostaną zwrócone.

 

Planowane ewentualne zatrudnienie:

Możliwość zawarcia umowy na czas określony i ewentualnej umowy na czas nieokreślony od dnia 01.08.2024 r.

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest mniejszy niż 6%.

Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne.

W toku naboru komisja wyłoni nie więcej niż trzech najlepszych kandydatów, spełniających wymagania niezbędne oraz w największym stopniu spełniających wymagania dodatkowe, których przedstawi Wójtowi Gminy Obrzycko celem zatrudnienia wybranego kandydata.

Informacja o wyniku naboru zostanie ogłoszona w Biuletynie Informacji Publicznej oraz na tablicy ogłoszeniowej Urzędu Gminy Obrzycko

 

Obrzycko,  11.07.2024 roku

 

                                                                                                                (-) Paweł Klause

                                                                                                        Wójt Gminy Obrzycko

 

[1] Osoba nieposiadająca obywatelstwa polskiego może zostać zatrudniona na stanowisku, na którym wykonywana praca nie polega na bezpośrednim lub pośrednim udziale w wykonywaniu władzy publicznej i funkcji mających na celu ochronę generalnych interesów państwa, jeżeli posiada znajomość języka polskiego potwierdzoną dokumentem określonym w przepisach o służbie cywilnej

DO porania:

klauzula informacyjna.pdf

kwestionariusz osobowy.pdf

Klauzula o ochronie danych.docx

Kwestionariusz osobowy.docx

Metryka

sporządzono
2024-07-11 przez Anna Perlicjan
udostępniono
2024-07-11 12:34 przez Małecki Łukasz
zmodyfikowano
2024-07-11 12:40 przez Małecki Łukasz
zmiany w dokumencie
ilość odwiedzin
217
Niniejszy serwis internetowy stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Informacja na temat celu ich przechowywania i sposobu zarządzania znajduje się w Polityce prywatności. Jeżeli nie wyrażasz zgody na zapisywanie informacji zawartych w plikach cookies - zmień ustawienia swojej przeglądarki.